wabowlscum.com

100% skateboarding
It is currently Tue Apr 24, 2018 2:59 am

All times are UTC + 8 hours




Post new topic Reply to topic  [ 301 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 7:58 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Sat Oct 06, 2007 8:37 pm
Posts: 59
Location: mandurah
yer that thing dosnt look nearly as full as the last one!

_________________
go skateboarding


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 27, 2007 8:25 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
Image

me over light first
Image

then josh 2 shots later
Image

man pools are sick!!!!
anyone want an invite post me or bowlscum and we will ask josh!! sorry but pool rules!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 27, 2007 8:26 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
haha btw it was still wet when we skated it!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 27, 2007 8:43 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
when we were leaving the neighbor came out and asked if we were working on the house! josh replied nah mate we are just getting the scum outta the pool!!! haha! he continues why is that? neighbor says oh cos the owners said they are moving in!!!! josh replies oh ok when did theay say that? neighbor says 2 weeks ago!!!!! moral of the story, WE DON'T HAVE LONG!!!!!!!!!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 28, 2007 5:57 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Sat Apr 14, 2007 12:59 am
Posts: 302
Location: Perth
Sick looking pool Larry

_________________
goskateboarding.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 28, 2007 7:40 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
haha dude your gonna be spewin you didnt come tonight!!!! awesome sesh boys!!!!
oh my god shannaz u are gonna kick ur self so hard for not coming once you see the footage man!!!!!
haha milzy was on his rags so he couldnt get over the light but he said he will next time haha


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 28, 2007 8:56 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 07, 2007 10:34 am
Posts: 783
Location: Perth, WA
Full props to Josh for the heads up and Dan for draining.

It's a fucking tough skate but would have been good to see Shanas tear it up. Dan you're a trannie lord, that line over the bottom step was sick.

Quote:
nah mate we are just getting the scum outta the pool!!!

Looked like you we're putting the scum into the pool from where I was standing :wink:

_________________
"create your own reality"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 29, 2007 9:47 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Sat Apr 14, 2007 12:59 am
Posts: 302
Location: Perth
Sounds like you boys had a wicked session, makin time to sk8 more from here on. :D

_________________
goskateboarding.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 9:08 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
ok skated it with josh again tonight! the owner walked in when josh was skating it on sat, didnt care at all so its game on! it is now a permission pool till it gets ripped up!!!
anyone can skate it anytime as long as we dont damage the house they dont care!!!

we are gonna hit it again tomorrow for anyone who is keen (SHANAS!!!!) just gimme a msg and ur in!! hopefully its still there for the weekend for anyone who cant make it before then!!

cya in the pool fools!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 7:54 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 07, 2007 10:34 am
Posts: 783
Location: Perth, WA
Good work boys. Permission pools are rarer than meat on my barbie! :lol:

If you catch anyone tagging it or trashing the house drop them in the deep end from a great height! Respect the pool.
I can't make tonight so go get the steps for me...I've got the pic still :wink:

Image

Image

Image

_________________
"create your own reality"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 8:49 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Sat Apr 14, 2007 12:59 am
Posts: 302
Location: Perth
Going through the steps, nice 1 Larry :D

_________________
goskateboarding.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 10:00 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
i been tryn to get thru the top step


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 06, 2007 6:11 pm 
Offline
Gnarly

Joined: Sun Apr 15, 2007 5:43 pm
Posts: 49
Location: POINT COOK VICTORIA
loose lips sink ships! thats what happened to us in melbs. at a pool we had permission for called horror refer to old man army .com for pics but it was said to be the best ridden in melbs history and guess what we found it drained it, skated it, and respected it. until someone let there tongues wag and everyone in melbs new on front page of skateboard.com.au and graffed up wrecked and finally filled in, it has happened to two of our pools now in melbs so keep this shit close knit. and it will rock. anyway great work.

will have to venture over there in 08 my brother in law lives there so good exuces to vist and hopefully get a pool or two.

same goes for your crew just p.m me if you are over we will show you around. pool dogs should stay close.

pools fucken love them.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 06, 2007 9:48 pm 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
yea thats a good call, although they are supposedly demolishing it any day now! i dont think we will have that prob!

however just incase it is around longer we prob keep it to who we can trust.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 15, 2007 10:53 am 
Offline
Ripper
User avatar

Joined: Tue May 01, 2007 5:34 pm
Posts: 495
Location: the pub
checked out the pool yesterday
Image

Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 301 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Next

All times are UTC + 8 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group